1. szint - Fighter (Harcos)

Továbbfejlesztése a Zombie vagy a Templar.
Statisztikák: Tapasztalat/XP szükséges a szintlépéshez: 95 Életerő/HP: 120 Páncél/Armour: 0 Immunitások: nincs/none Védettségek/Wards: nincs/none
Támadás formája: kard/sword Esély a találatra/Chances to hit: 80% Sebzés: 25 Támadástípus/Source: fegyver/weapon Kire/Reach: Szomszédos egységre/adjacent units Célpontok/Targets: 1 Kezdeményezés/Initiative: 50
2. szint - Zombie (Zombi)

Továbbfejlesztése a Skeleton Warrior.
Statisztikák: Tapasztalat/XP szükséges a szintlépéshez: 600 Életerő/HP: 170 Páncél/Armour: 0 Immunitások: halál/death Védettségek/Wards: nincs/none
Támadás formája: vágás/slash Esély a találatra/Chances to hit: 80% Sebzés: 50 Támadástípus/Source: fegyver/weapon Kire/Reach: Szomszédos egységre/adjacent units Célpontok/Targets: 1 Kezdeményezés/Initiative: 50
3. szint - Skeleton Warrior (Csontváz Harcos)

Továbbfejlesztése a Skeleton Champion.
Statisztikák: Tapasztalat/XP szükséges a szintlépéshez: 1150 Életerő/HP: 220 Páncél/Armour: 0 Immunitások: halál/death Védettségek/Wards: nincs/none
Támadás formája: hosszúkard/long sword Esély a találatra/Chances to hit: 80% Sebzés: 75 Támadástípus/Source: fegyver/weapon Kire/Reach: Szomszédos egységre/adjacent units Célpontok/Targets: 1 Kezdeményezés/Initiative: 50
4. szint - Skeleton Champion (Csontváz Bajnok)

Továbbfejlesztése a Phantom Warrior.
Statisztikák: Tapasztalat/XP szükséges a szintlépéshez: 1600 Életerő/HP: 270 Páncél/Armour: 0 Immunitások: halál/death Védettségek/Wards: nincs/none
Támadás formája: hosszúkard/long sword Esély a találatra/Chances to hit: 80% Sebzés: 100 Támadástípus/Source: fegyver/weapon Kire/Reach: Szomszédos egységre/adjacent units Célpontok/Targets: 1 Kezdeményezés/Initiative: 50
5. szint - Phantom Warrior (Fantom Harcos)

Nincs fejlesztése.
Statisztikák: Tapasztalat/XP szükséges a szintlépéshez: 2100 Életerő/HP: 320 Páncél/Armour: 0 Immunitások: halál/death Védettségek/Wards: nincs/none
Támadás formája: élőholt kard, paralizálás/undead sword, paralyze Esély a találatra/Chances to hit: 80%/50% Sebzés: 125 Támadástípus/Source: fegyver/weapon Kire/Reach: Szomszédos egységre/adjacent unit Célpontok/Targets: 1 Kezdeményezés/Initiative: 50
2. szint - Templar (Bukott Templomos)

Továbbfejlesztése a Dark Lord.
Statisztikák: Tapasztalat/XP szükséges a szintlépéshez: 600 Életerő/HP: 160 Páncél/Armour: 0 Immunitások: nincs/none Védettségek/Wards: tűz, víz, levegő, föld/fire, water, air, earth
Támadás formája: dárda/lance Esély a találatra/Chances to hit: 80% Sebzés: 50 Támadástípus/Source: fegyver/weapon Kire/Reach: Szomszédos egységre/adjacent unit Célpontok/Targets: 1 Kezdeményezés/Initiative: 50
3. szint - Dark Lord (Sötét Fejedelem)

Nincs fejlesztése.
Statisztikák: Tapasztalat/XP szükséges a szintlépéshez: 600 Életerő/HP: 200 Páncél/Armour: 0 Immunitások: nincs/none Védettségek/Wards: tűz, víz, levegő, föld/fire, water, air, earth
Támadás formája: élőholt penge/undead blade Esély a találatra/Chances to hit: 80% Sebzés: 75 Támadástípus/Source: fegyver/weapon Kire/Reach: Szomszédos egységre/adjacent unit Célpontok/Targets: 1 Kezdeményezés/Initiative: 50 |